مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۸
1402/06/08
افزایش رضایت مردم از خدمات بهداشتی درمانی در چهارمحال و بختیاری
وبدا؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: رضایت مردم استان از خدمات بهداشتی درمانی در مقایسه با سال های گذشته، افزایش یافته است.

به گزارش وبدا، سردار اکبری در آیین افتتاحیه دستگاه MRI مرکز آموزشی درمانی ایت الله کاشانی شهرکرد با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: افزایش تعداد دستگاه های MRI چهارمحال و بختیاری از 1 به 6 عدد با تلاش های بسیاری محقق گردیده است.

وی افزود: با ورود، نصب و راه اندازی این دستگاه ها و تجهیزات پزشکی، مردم از مراجعه به استان های همجوار برای دریافت خدمات درمانی بی نیاز خواهند شد.

سردار اکبری تلاش برای خدمت را ارج نهاد و گفت: اقدامات و فعالیت افرادی که منجر به افزایش خدمت رسانی به مردم ولایت مدار استان می شود، قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با خداقوت به کادر بهداشت و درمان تصریح کرد: ارتباط قوی، هم افزایی و هم گرایی بین سپاه وبسیج و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، موجب پیشرفت و توسعه استان در همه زمینه ها شده است.

وی در پایان اضافه کرد: همچنین نیروهای خودجوش بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری در قالب گروه های جهادی با استقبال بالای پزشکان و متخصصین، خدمات مطلوبی را در سطح استان ارائه می کنند.
تعداد بازدید:
366
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:9
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal