مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۶
1402/07/03
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی بازگشایی دانشگاه و آغاز سال تحصیلی جدید را به جامعه دانشگاهی بویژه اعضای محترم هیأت علمی، اساتید و دانشجویان تبریک گفت.

به گزارش وبدا، در پیام دکتر ارسلان خالدی فر آمده است: سال تحصیلی جدید 1402-1403 و موسم بازگشایی مراکز علمی، آموزشی و دانشگاهی و بهار تعلیم و تربیت، همزمان با آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج)، ایام فرخنده ای است برای همه مشتاقان دانستن، فهمیدن، جستن و یافتن.
 
وی افزود: در این ایام، جامعه علمی و اهالی خرد و اندیشه و به طور خاص تلاشگران عرصه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، جان و نیرویی دوباره می گیرند و بار دیگر فصل جدیدی از فعالیت های آموزشی و پژوهشی و ارائه خدمات سلامت را در مسیر پیشرفت علم و دانش آغاز می کنند و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانشجویان و صاحبان کسب علم و کمال ورق می خورد که به امید خداوند متعال، حرکتی پرشتاب در مسیر پیشرفت های علمی، تولید علم نافع و دانشگاه اجتماعی در کنار شکوفائی اندیشه و ایمان همه ما خواهد بود.
 
وی خاطرنشان کرد: شایسته است تا تقارن آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس را تلنگری برای درک وظایف ملی و نقشمان در پیشرفت میهن عزیزمان ایران محسوب کنیم و با الگو گرفتن از فرهنگ ایثار و شهادت و پیروی از شهدای گرامی، خصوصا شهدای دانشجو و شهدای مدافع سلامت، در راه کسب علم و ارتقای توانمندی های خود بیش از گذشته کوشا باشیم.
 
دکتر خالدی فر در پایان، آغاز سال تحصیلی جدید و شروع دلنشین درس و دانشگاه را به دانشجویان عزیز به ویژه دانشجویان جدید الورود، صمیمانه تبریک گفت و افزود: امید که با پیوند علم و ایمان به فتح قله‌های رفیع بهروزی و کامیابی ترفیع یابیم و در جهت اهداف عالی ارزش‌های اسلامی، با گام‌های مصمم و استوار، شاهد رشد و شکوفایی روز افزون علمی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز و جاویدان باشیم.
تعداد بازدید:
265
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal