مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۲
1402/08/30
پرستاران از محوری‌ترین ارکان نظام سلامت هستند
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه نیروی انسانی مهمترین و اصلی ترین عامل در یک مجموعه است گفت: در حوزه سلامت، پرستاران به عنوان یکی از محوری ترین ارکان نظام سلامت نقش آفرینی می کنند.

به گزارش وبدا، دکتر محمد حسین اعرابی در نخستین روز کاری خود در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زینب کبری(س) و هفته پرستار اظهار داشت: آغاز بکار در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مصادف شد با میلاد حضرت زینب(سلام الله علیها) و روز پرستار، اتفاق خوش یمنی که به فال نیک گرفته می شود تا در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها بویژه عرصه مهم سلامت، این بانوی نمونه و برجسته تاریخ را الگو و اسوه قرار دهیم.

وی افزود: پرستاران به عنوان محور اصلی حوزه سلامت و رابط بین پزشک و بیمار، در بهبودی و تسکین آلام بیماران نقش اساسی ایفا می کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخن علامه طباطبایی که فرمود «حاضرم ثواب تمامی نماز شب هایم را با یک شب پرستاری از بیمار عوض کنم» گفت: باید از فرصت ها بهره گرفت، شغل پرستاری فرصتی برای خدمت به مردم و برآوردن نیازهای بیماران است و با توجه به اینکه مهمترین عبادت "بندگی و خدمت به مردم" است، شغل پرستاری جایگاه والایی دارد.

دکتر اعرابی اضافه کرد: کار و فعالیت در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی از آن جهت شیرین و لذت بخش است که همواره برای خدمت به مردم و تامین سلامتی در جامعه است، اقدامی که رضایت خداوند را به دنبال دارد.

 وی ادامه داد: سختی های شغل پرستاری گاهی بر خانواده و فرزندان این قشر هم منتقل می شود از این رو از همراهی خانواده پرستاران نیز در جهت ارتقا سلامتی جامعه کمال تقدیر و تشکر را داریم.

دکتر اعرابی در پایان این نشست ضمن عرض خداقوت و دست مریزاد به پرستاران خدوم و پرتلاش استان، توفیق روز افزون توام با سلامتی این عزیزان را از خداوند منان مسئلت نمود و گفت: امید است بیش از پیش قدردان تلاش های این عزیزان باشیم.

 گفتنی است: امسال هفته پرستار از 27 آبان ماه تا 3 آذر 1402 با شعار «ارتقاء سلامت مردم، بهبود کیفیت خدمات، رفع موانع خدمتی» گرامی داشته می شود.

تعداد بازدید:
344
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:8
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal