مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۵/۶
1402/09/13
آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار می شود
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری خبر داد.
 
به گزارش وبدا، سید علی درخشان اظهار داشت: این مراسم ساعت 10 صبح فردا سه شنبه 14 آذرماه 1402 با حضور دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سالن همایش‌های ابن سینا واقع در مجتمع رحمتیه شهرکرد برگزار می گردد.
 
وی افزود: در این مراسم دکتر محمدحسین اعرابی به عنوان "سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد" معرفی و از خدمات دکتر ارسلان خالدی فر رئیس پیشین این دانشگاه تقدیر می گردد.
 
وی ادامه داد: حکم انتصاب دکتر اعرابی به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد، 27 آبان ماه 1402 به امضای دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی رسید.
 
گفتنی است: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در سال 1365 تأسیس شد و هم اکنون دارای 7 دانشکده پزشکی، دندانپزشکی، پیراپزشکی، بهداشت، فناوریهای نوین، پرستاری و مامایی و علوم پزشکی بروجن است و 10 بیمارستان، 4 کلینیک درمانی و 11 شبکه بهداشت و درمان در سطح استان زیر نظر این دانشگاه مشغول به ارائه خدمات هستند.
تعداد بازدید:
583
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:9
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal