مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۹
1402/09/15
کار تیمی مبتنی بر تبحر و تعهد موجب موفقیت می شود
وبدا؛ معاون توسعه مدیریت و منابع بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر ضرورت کار تیمی در نظام سلامت گفت: برنامه‌های حوزه سلامت با کار تیمی و بهره گیری از افراد شایسته و توانمند اجرایی می شود.
به گزارش وبدا، دکتر بهروز رحیمی در آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با مقایسه خدمات نظام سلامت در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در حالی که 40 سال پیش نظام سلامت کشور وابسته به کشورهای دیگر بود اما در حال حاضر به خودکفایی مطلق در این بخش دست یافته‌ایم.

دکتر بهروز رحیمی افزود: حوزه سلامت در همه جوامع از مولفه‌های اجتماعی اثرگذار است و با رضایتمندی مردم از حکومت‌ها رابطه مستقیمی دارد از این رو تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با توسعه خدمات حوزه سلامت در جای جای کشور رضایتمندی مردم را حاصل کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت کار تیمی در نظام سلامت، تصریح کرد: برنامه‌های حوزه سلامت با کار تیمی و بهره گیری از افراد شایسته و توانمند اجرایی می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع بهداشت درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: باید از ظرفیت های سرشار چهارمحال و بختیاری در جهت افزایش خدمات مطلوب به مردم بهره گیری شود.

وی افزود: عزت نفس و شایستگی در کار از مولفه های مهم در خدمات رسانی است. حوزه وزارت بهداشت بسیار گسترده و با التیام بیماری و درد مردم، امنیت ساز و در ایجاد ارامش جامعه نقش دارد.

دکتر رحیمی ادامه داد: چرخش مدیریتی و بلند نظری برای پیشرفت در هر سازمان انجام می شود. در این راستا اعتماد به جوانان دانا و توانا و بهره گیری از تجارب پیشکسوتان در جهت افزایش تکریم و خدمت به مردم ضروری است.
تعداد بازدید:
190
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal