مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۹
1402/09/16
تجلیل از 5 برگزیده بیست و چهارمین جشنواره پژوهش و فناوری استان
وبدا؛ 5 پژوهشگر و فناور دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، به عنوان برگزیده بیست و چهارمین جشنواره پژوهش و فناوری استان چهارمحال و بختیاری معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش وبدا، دکتر الهام رئیسی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در آیین اختتامیه بیست و چهارمین هفته پژوهش و فناوری استان با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به استناد فرمایشات مقام معظم رهبری سیاستگذاری و دستاوردهای این دانشگاه در دولت سیزدهم بر پایه دو هدف تحقیق نیل به مرجعیت علمی و مبتنی بر حل مسائل کشور برنامه ریزی شد.
 
وی افزود: در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استانی از 5 پژوهشگر و فناور برتر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تجلیل به عمل آمد.
 
دکتر رئیسی اضافه کرد: دکتر امین داودی در گروه علوم بالینی پزشکی و دکتر پگاه خسرویان دهکردی در گروه علوم پایه پزشکی به عنوان دو "پژوهشگر برتراستانی" و دکتر جواد صفاری به عنوان "فناور برتر استانی" به عنوان نماینده شرکت «آوا زیست آزما پژوه» در این مراسم معرفی شدند.

وی ادامه داد: همچنین دکتر شیما رحمتی بعنوان "کارشناس پژوهشگر برتر استان" و آقای ماهور فرزان بعنوان "پژوهشگر برتر گروه دانشجویی" از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مورد تجلیل قرار گرفتند.
 
گفتنی است: آئین اختتامیه بیست و چهارمین هفته پژوهش و فناوری استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه 15 آذرماه 1402 با حضور جمعی از مسئولان به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

امسال هفته پژوهش و فناوری استان چهارمحال و بختیاری از 11 تا 17 آذرماه 1402 با شعار "پژوهش و فناوری پیشران رشد، تولید و مهار تورم" گرامی داشته شد.


تعداد بازدید:
512
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:5
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal