مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۳/۱
1402/09/16
بررسی میدانی وضعیت حوزه سلامت در شهرستان‌های بروجن و بن
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری به صورت میدانی وضعیت حوزه بهداشت، آموزش، درمان و سلامت دو شهرستان بروجن و بن را نظارت و بررسی کرد.
 
به گزارش وبدا، دکتر محمدحسین اعرابی به همراه جمعی از مسئولان دانشگاهی با حضور در شهرستان های بروجن و بن، مسائل مرتبط با حوزه بهداشت، درمان و سلامت این دو شهرستان را از نزدیک بررسی کرد.
 
دکتر اعرابی در سفر به شهرستان بروجن ضمن  دیدار و نشست با حجت الاسلام و المسلمین جعفری نماینده مردم شریف شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، از شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن به منظور ارزیابی و نظارت بر اجرای پویش ملی سلامت و غربالگری دیابت و پرفشاری خون دیدن کرد.

همچنین بازدید از پایگاه خیرساز اورژانس 115 شماره 3 شهری بروجن در محله الهیه و بازدید از بیمارستان ولیعصر(عج) بروجن و بررسی روند ارائه خدمات، عیادت از بیماران و تقدیر از کادر درمان از برنامه های سفر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان به بروجن بود.
دکتر اعرابی با حضور در دانشکده علوم پزشکی بروجن به بررسی مسائل آموزشی درمانی پرداخت و با بازدید از روند احداث و عملیات اجرایی ساخت خوابگاه دانشجویی دانشکده علوم پزشکی بروجن و حضور در خوابگاه دانشجویی پسران دانشکده علوم پزشکی بروجن و دیدار و گفتگو با دانشجویان به مطالبات آنان رسیدگی کرد.
سفر کاری دکتر اعرابی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و معاون بهداشت و رییس مرکز بهداشت استان به شهرستان بن نیز با زیارت قبور مطهر شهدای بن و تجدید میثاق با آرمان های والای شهدا آغاز شد.
 شرکت در نشست شورای اداری شهرستان بن باحضور استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از معاونین استاندار و مسئولان استانی، هم از دیگر برنامه های سفر دکتر اعرابی به شهرستان بن بود.

برای مشاهده گالری عکس و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.
تعداد بازدید:
360
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal