مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۳/۱
1402/09/16
حمایت از خانواده‌ها برای تحقق جوانی جمعیت
وبدا؛ رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 9 خانوار که به تازگی صاحب فرزندان سه قلو شدند در چهارمحال و بختیاری مورد حمایت قرار گرفتند.
 
به گزارش وبدا، دکتر احمدی در تشریح این خبر اظهار داشت: طی یک ماه اخیر طبق آمار میزان زاد و ولد در بیمارستان هاجر(س) شهرکرد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.
 
وی افزود: در این ماه با توجه به تولد دو مورد 3قلو و سه مورد 2 قلو در بیمارستان هاجر، خانواده هاتحت حمایت قانون جوانی جمعیت قرار گرفتند.
وی با اشاره به برنامه‌های حمایتی از خانواده‌ها گفت: برای عملیاتی شدن طرح جوانی جمعیت خانواده ها به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی معرفی و از سه طرح بهره مند می شوند.
 
دکتر احمدی افزود: طرح نخست «لبخند مادری» است که در آن لوازم مورد نیاز مادر و کودک در بسته‌ای به ارزش 50 تا 60 میلیون ریال تهیه و بین 100 خانوار که فرزند سوم به بعد آن‌ها متولد شده توزیع می‌شود.
 
وی گفت: طرح دوم «حمایت از چندقلوها» شامل خانوار‌های دارای فرزند سه قلو و بیشتر است و هم‌اکنون در چهارمحال و بختیاری 9 خانوار دارای سه قلو داریم.
 
دکتر احمدی یادآور شد: در این طرح تهیه بسته برای هر خانواده بیش از 400 میلیون ریال هزینه دارد که از سوی قانون حمایت از جوانی جمعیت تامین و پرداخت می‌شود.
 
وی افزود: طرح سوم «حمایت از زوج‌های نابارور» است که براساس آن به متقاضیان دارای شرایط تسهیلات پرداخت می گردد.
 
تعداد بازدید:
99
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal