مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۹
1402/09/16
کارتیمی در کنار انضباط مالی زمینه رشد و پیشرفت را فراهم میکند
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با تبریک و گرامیداشت روز حسابدار گفت: کارتیمی در کنار انضباط مالی موجب رشد و پیشرفت هر مجموعه خواهد شد.
 
به گزارش وبدا، دکتر اعرابی در سومین کارگاه آموزشی نکات کلیدی درآمدهای بیمه‌ای همزمان با گرامیداشت روز حسابدار اظهار کرد: بیش از 85 درصد گردش مالی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مربوط به بیمارستان هاست.
 
وی افزود: روسا و مدیران بیمارستان ها و واحدها در مدیریت اثربخش درامدها، هزینه ها و منابع نقش آفرین هستند.
 
دکتر اعرابی اضافه کرد: حسابرسی داخلی یکی از ارکان مهم هر مجموعه است، و در سازمان های که به عنوان بنگاه های اقتصادی مطرح هستند این امر اهمیت بیشتری دارد.
 
وی یادآور شد: در فرایندهای مالی با کمترین مداخله می توان رقم های قابل ملاحظه ای را ذخیره و از اسراف بیت المال جلوگیری کرد.
 
وی کارتیمی در کنار انضباط مالی را زمینه ساز پیشرفت و رشد سازمان ها عنوان کرد و ادامه داد: ‌کارشناسان مرتبط با حسابداری و حسابرسی زیر مجموعه دانشگاه بزرگ علوم پزشکی، راه‌کارهای اساسی و کارآمد را در فرایندهای مالی برای بهبود شرایط سازمان ارائه دهند.
 
 
 
دکتر اعرابی همچنین به مناسبت روز حسابدار با مدیر و کارکنان مجموعه امور مالی دانشگاه دیدار و ضمن تبریک این روز، از تلاش های صورت گرفته در این مدیریت با اهدای گل تقدیر کرد.

 
 
 

تعداد بازدید:
334
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal