مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۳/۱
1402/09/19
پیشنهادات سازنده دانشجویان گره گشای مشکلات است
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: دانشجویان با پیشنهادات سازنده می توانند در حل مشکلات و بهبود امور یاریگر باشند.

به گزارش وبدا، دکتر اعرابی در آیین بزرگداشت روز دانشجو با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت و بویژه شهدای دانشجو اظهار داشت: دانشجویان زندگینامه شهدا را بخوانند، بسیاری از فرماندهان و فرمانداران در دوران جنگ جوانان بودند، امروز نیز باید برای موفقیت کشور درعمل به دانشجویان اعتماد کرد و میدان داد.

وی با بیان اینکه کار در کنار دانشجویان، شیرین‌ترین خدمت است افزود: روز دانشجو فرصتی برای درک بیشتر اهمیت دانشجو و دانشگاه در کشور است و‌ دانشجویان باید با شناخت جایگاه خود، درخصوص وظایفشان بیشتر بدانند و عمل کنند.

دکتر اعرابی با بیان اینکه روز دانشجو از سال 1332 رقم خورده است افزود: مطالبه گری درست دانشجویان می تواند مشکلات جامعه را حل کند، شرایط موجود باید از دید دانشجویی تحلیل و پیشنهادات سازنده برای حل مشکلات و بهبود امور از سوی دانشجویان ارائه گردد.

وی اضافه کرد: بهره گیری از شورای مشورتی دانشجو می تواند در تصمیم سازی و پیشرفت امور یاری گر باشد.
 
دکتر اعرابی یادآور شد: هم اکنون استفاده از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه در جهت افزایش کیفیت اموزش و پرورش دانشجویان در اولویت قرار دارد.

 دکتر اعرابی در پاسخ به مطالبه دانشجویان درخصوص کمبود فضای فیزیکی گفت: تا یک سال آینده دانشکده های جدیدالاحداث در پردیس رحمتیه افتتاح و تجهیز می شوند و فضای فیزیکی اموزشی در بیمارستان ها و مراکز اموزشی درمانی نیز بهسازی و بازسازی خواهد شد.

وی ایجاد فضای خوابگاه متاهلی را از دیگر برنامه های پیش رو عنوان کرد و افزود: در نخستین روزهای کاری با بازدید میدانی از وضعیت دانشکده علوم پزشکی بروجن، رفع مشکلات مرتبط با خوابگاه دانشجویی بروجن در دستور کار و در اولویت قرار گرفت و به زودی مرتفع خواهد شد.

وی از سرگیری برگزاری تریبون آزاد و کرسی های آزاد اندیشی در فضای دانشجویی خبر داد و گفت: کاردانشجویی فرصتی برای فعالیت دانشجویان در عرصه های مختلف و کسب تجربه است و پرداختی های مرتبط با کاردانشجویی باید در اولویت قرار گیرد.

وی در پایان ابزار امیدواری کرد، با اتخاذ تصمیمات درست بتوان در حل مشکلات و بهبود شرایط در راستای خدمت به دانشجویان عزیز بیش از پیش سهیم باشیم.
تعداد بازدید:
219
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal