مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۳/۱
1402/09/25
مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی از جامعه دانشگاهی، اعضای هیات علمی، اساتید، دانشجویان، کارکنان و مدیران و مسئولان این دانشگاه خواست در آیین معنوی وداع و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام حضور بهم رسانند.

به گزارش وبدا، دکتر محمدحسین اعرابی در این پیام با اشاره به سخن امام خمینی (ره) "همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزارعاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود" گفت: در ایام سوگواری سالرورشهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)  فضای استان چهارمحال و بختیاری به پیکرمطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس عطرآگین شده است.

وی در این پیام می افزاید: این شهدای گمنام غیور مردان ایمان، ایثار، مردانگی و فداکاری و لاله‌هایی از تبار عشق، شور و شعور و از جنس عاشوراییان بودند، ستاره‌هایی که با گمنامی نامشان به عرش رسیدند و در تاریخ جاوید شدند.

دکتر اعرابی اضافه کرد: اینک که مراسم وداع و تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر 8 شهید گمنام دوران دفاع مقدس مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در استان چهارمحال و بختیاری است، از کلیه جامعه دانشگاهی، اعضای هیات علمی، اساتید، دانشجویان، کارکنان و مدیران و مسئولان این دانشگاه دعوت می شود با حضور حماسی و کم‌نظیر در این مراسم معنوی قدردان فداکاریها و رشادت‌های آنان باشیم و با آرمان های والای شهدا تجدید پیمان کنیم.

* مراسم وداع با پیکر مطهر 8 شهید گمنام؛ شنبه 25 آذرماه 1402- بعد ازاقامه نماز مغرب و عشا- مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد

* آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر و آسمانی این شهدا؛ یکشنبه 26 آذرماه 1402- ساعت 9:30 صبح-از میدان 12 محرم به سمت امامزادگان دوخاتون(س) شهرکرد


تعداد بازدید:
254
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal