مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۸
1402/09/27
پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت هفته پژوهش
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی فرارسیدن "هفته پژوهش" را به جامعه علمی بویژه دانش پژوهان، پژوهشگران، نوآوران، اساتید و فرهیختگان این دانشگاه تبریک گفت.
 
به گزارش وبدا، دکتر محمدحسین اعرابی در این پیام با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در نشست اخیر با جمعی از نخبگان گفت: خیز و تحرک مبتکرانه و تلاش برای پیشرفت‌های علمی باید به صورت جدی از سوی نخبگان، دانشجویان و مراکز علمی دانشگاهی دنبال شود.
 
وی افزود: امروزه پیشرفت علم با اقدامات پژوهشی و فناورانه و توسعه همه جانبه، کشور را از آسیب‌های متعارف دنیا مصون نگاه می دارد.
 
دکتر اعرابی اضافه کرد: توسعه علمی و فناوری جز از طریق گسترش فرهنگ پژوهشگری در جامعه میسر نخواهد شد و امروزه در کشورهای توسعه یافته، پژوهش یک سرمایه گذاری استراتژیک محسوب می گردد و در دانشگاه ها بالاترین اولویت به حمایت اعضای هیئت علمی و دانشجویان در امر پژوهش اختصاص داده می شود.
 
وی در ادامه این پیام خاطرنشان کرد: نامگذاری هفته پژوهش، نشان از اهمیت آن درتوسعه همه جانبه کشور دارد و فرصت مناسبی برای بازنگری و آسیب شناسی درخصوص شیوه های فرهنگ سازی در حوزه پژوهش محسوب می شود.
 
دکتر اعرابی در پایان فرارسیدن هفته پژوهش را به جامعه علمی بویژه دانش پژوهان، پژوهشگران، نوآوران، اساتید و فرهیختگان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تبریک گفت و افزود: امید است به همت تلاشگران این عرصه، شاهد موفقیت های چشمگیری در توسعه علمی استان و رسیدن به اوج افتخار و فتح قله های علمی در کشور و جهان باشیم.

شایان ذکر است: امسال هفته پژوهش در دانشگاه‌های علوم پزشکی از 28 آذرماه تا 4 دی‌ماه 1402 با شعار "تاکید بر ارتباط محققان با جامعه" گرامی داشته می‌شود.
تعداد بازدید:
231
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal