مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۳/۱
1402/09/28
مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منصوب شد
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد در حکمی دکتر جعفر مقدسی عضو هیأت علمی را بعنوان "مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست" این دانشگاه منصوب شد.
 
به گزارش وبدا، دکتر محمدحسین اعرابی در این حکم خطاب به دکتر مفدسی آورده است؛ با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت مشاور اینجانب و مدیر حوزه ریاست دانشگاه منصوب می شوید.

همچنین در این حکم آمده: امید است با اتکال به خداوند سبحان، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور با استفاده از نیروهای متخصص و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

در این حکم با اشاره به وظایف مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، برتشکیل منظم و مستمرهیات رئیسه، هماهنگی موثر بین معاونین، روسای واحد های تابعه در جهت تسهیل روند اجرائی شدن و پیشبرد مصوبات هیأت رئیسه، شورای دانشگاه و هیات امنای دانشگاه و تشکیل منظم و مستمر جلسات هماهنگی بین مدیران واحدها و مراکز تحت نظر حوزه ریاست دانشگاه تاکید شده است.

همچنین تسهیل و ارتقاءارتباط معاونین و روسای مراکز تابعه با حوزه ریاست، شرکت در جلسات داخل و خارج از دانشگاه بر حسب موضوع به نمایندگی اینجانب و ارائه نظرات کارشناسی و مشورتی حسب مورد، پیگیری و نظارت بر سازماندهی سفرهای شهرستانی، بازدیدها و ملاقات ها و ساماندهی و ارتقاء فعالیتهای حوزه ریاست از دیگر موارد اشاره شده در این حکم انتصاب است.
تعداد بازدید:
673
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:20
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal