مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۹
1402/09/30
سفر کاری سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی استان به شهرستان لردگان
وبدا؛ سفر کاری سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری به لردگان با هدف بررسی وضعیت حوزه سلامت این شهرستان صورت گرفت.

به گزارش وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در بیست و نهمین روز از آذرماه 1402 دکتر محمدحسین اعرابی به همراه مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست، معاون اجرایی مرکز بهداشت استان، مدیران درمان، منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی و روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه و جمعی از مسئولان با حضور در لردگان مسائل مرتبط با حوزه بهداشت، درمان و سلامت این شهرستان را از نزدیک بررسی کرد.
 
سید علی درخشان افزود: این سفر یک روزه با گلباران قبور مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان های والای شهدا آغاز شد.
 
وی اضافه کرد: دکتر اعرابی در این سفر طی نشست های جداگانه با امام جمعه و فرماندار شهرستان لردگان دیدار کرد.
 
 
وی ادامه داد: بازدید از واحد های ستاد شبکه بهداشت و درمان،  کلینیک تخصصی و مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک شهری لردگان از دیگر برنامه های دکتر اعرابی در شهرستان لردگان بود.
 
درخشان خاطرنشان کرد: هنچنین بازدید از مرکز مشاوره قبل از ازدواج، بازدید از پروژه در حال ساخت ساختمان کلینیک تخصصی، بازدید از کلینیک بیماران خاص بخش های تالاسمی و دیالیز و بازدید از کلینیک ناباروری سطح سه لردگان هم در این روز انجام شد.
 
وی افزود: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در بخش اورژانس بیمارستان شهدا لرگان، بخش درحال بهسازی اتاق عمل و پانسیون های در حال ساخت پزشکان شهرستان لردگان وضعیت موجود را مورد ارزیابی قرار داد.
 
وی تصریح کرد: در این سفر کاری ضمن بررسی وضعیت موجود و رفع مشکلات مرتبط با حوزه سلامت، بازدید وبررسی میدانی مسائل مرتبط با حوزه بهداشت و درمان شهرستان لردگان، نحوه ارائه خدمات به بیماران و مراجعین ، خداقوت و تقدیر از تلاش های کادر بهداشت و درمان شهرستان و نظارت بر روند پروژه کلینیک تخصصی صورت گرفت.
 
برای مشاهده گالری عکس و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید. 
تعداد بازدید:
339
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:9
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal