مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۳/۱
1402/10/02
بررسی مشکلات حوزه سلامت شهرستان فلارد
وبدا؛ سفر کاری سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری به شهرستان فلارد با هدف بررسی وضعیت حوزه سلامت و رسیدگی به مشکلات این بخش صورت گرفت.

به گزارش وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در بیست و نهمین روز از آذرماه 1402 دکتر محمدحسین اعرابی به همراه مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست، معاون اجرایی مرکز بهداشت استان، مدیران درمان، منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی و روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه و جمعی از مسئولان با حضور در فلارد مسائل مرتبط با حوزه بهداشت، درمان و سلامت این شهرستان را از نزدیک بررسی کرد.
 
سید علی درخشان افزود: دیدار و نشست با فرماندار و امام جمعه شهرستان فلارد،‌ بازدید از ستاد شبکه بهداشت و درمان و بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت این شهرستان از جمله برنامه های دکتر اعرابی و تیم همراه بود.
 
وی اضافه کرد: همچنین در این روز با حضور در بیمارستان سردار شهید ارجمند مالخلیفه ا زنزدیک مشکلات و مطالبات بیماران و پرسنل بررسی شد.
 
درخشان ادامه داد: بررسی میدانی مسائل مرتبط با حوزه سلامت شهرستان فلارد، نحوه ارائه خدمات، خداقوت به کادر بهداشت و درمان حوزه سلامت از جمله اهداف این سفر کاری بود.


برای مشاهده گالری عکس و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.
تعداد بازدید:
331
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal