مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۱
1402/10/19
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منصوب شد
وبدا؛ با صدور حکمی از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد "معاون درمان دانشگاه " منصوب شد.
 
به گزارش وبدا؛ دکتر محمدحسین اعرابی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد در حکمی دکتر علی مختاری عضو محترم هیأت علمی دانشگاه را بعنوان "معاون درمان دانشگاه" منصوب کرد.
 
 در این حکم خطاب به دکتر مختاری آمده: امید است با یاری خداوند متعال با رعایت جوانب شرعی و قانونی و با عنایت به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری و شعار دولت مردمی ایران قوی و بهره گیری از توان علمی و تجارب ارزشمند خویش برنامه ریزی مناسب استفاده از نظرات صاحب نظران و هماهنگی در راستای اجرای سیاستها و اهداف عالیه دانشگاه اقدام نمائید.

 در این حکم اضافه شده: مسؤولیت تشخیص، تعهد و تسجیل مندرج در مواد 30 38، 44 و بند "ب" ماده 62 آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاههای علوم پزشکی در حد اعتبارات ابلاغی به آن معاونت به شما تفویض میگردد تا با در نظر گرفتن مسئولیتهای ناشی از تفویض اختیار فوق و رعایت کامل مقررات و آئین نامه مذکور در این مورد اقدام فرمائید.

در پایان آمده: امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور با استفاده از نیروهای متخصص و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

همچنین دکتر اعرابی از زحمات دکتر رسول رحیمی درمدت تصدی مسئولیت سرپرست معاونت درمان دانشگاه تقدیر کرد.
تعداد بازدید:
952
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:25
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal