مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۶/۱۱
1403/03/08
خون شهدا تضمین کننده اسلام و انقلاب است
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: ضایعه بزرگ و غمناک شهادت رئیس جمهور برای ملت ایران سخت بود اما قطعا در تقدیر الهی، حکمت هایی نهفته و آن تضمین بقای نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش وبدا، دکتر محمدحسین اعرابی در مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد و هفتمین روز از شهادت شهیدجمهور و همراهان شهیدش با تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم معنوی اظهارداشت: سالگرد تدفین دو شهید گلگون کفن در دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد، فرصتی برای تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهد‌است.
 
وی افزود: کرامت و بزرگواری شهدا موجب شده تا مضجع نورانی آنها به عنوان چراغ هدایت و ملجایی برای همگان بخصوص دانشجویان قرار گیرد.
 
دکتر اعرابی خاطرنشان کرد: اجر زندگی مردان خدا با تفکر واقعی  توحیدی رییس جمهور شهید و همراهانش، رسیدن به مقام والای شهادت بود.
 
وی افزود: هرچند ضایعه بزرگ و غمناک شهادت رئیس جمهور برای ملت ایران سخت بود اماقطعا در تقدیر الهی، حکمت هایی نهفته و آن تضمین بقای نظام و انقلاب اسلامی است.
 
دکتر اعرابی گفت: زین پس کار کردن در راه خدا باید با الگوگیری از شهیدان راه خدمت باشد چرا که شهید آیت الله رییسی برای اداره امور کشور هدف داشت و با ایمان قلبی به راه و هدفش، هیچگاه احساس خستگی نکرد.
 
وی در پایان صمیمانه از حضور باشکوه در این مراسم معنوی بویژه از خانواده معظم شهدا، مدعوین و مسئولان دستگاه های اجرایی، اساتید، چهره های علمی و دانشجویان و کارکنان تقدیر کرد.

گفتنی است:
آیین معنوی سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام در دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد و سوگواری هفتمین روز از شهادت رییس جمهور حجت‌الاسلام والمسلمین ایت الله رئیسی و همراهانش باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، خانواده معظم شهدا، جمعی از مسئولان استانی، اعضای هیئت علمی، اساتید، دانشجویان و کارکنان شامگاه دوشنبه 7 خرداد ماه 1403 در جوار یادمان شهدای گمنام دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد مجتمع آموزشی رحمتیه برگزار گردید.

سخنرانی، مداحی، قرائت فاتحه و گلباران قبور مطهر شهدای گمنام از برنامه های این مراسم معنوی بود.

از خردادماه 1391 دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد میزبان دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس است.
تعداد بازدید:
390
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal