مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۵/۶
1403/04/06
اهمیت حضور در انتخابات از دیدگاه اساتید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
وبدا؛ جمعی از اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اهمیت انتخابات، از مردم بویژه دانشجویان و نسل جوان برای حضور و مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

به گزارش وبدا، دکتر علی حسن پور دهکردی عضو هیئت علمی و  رئیس مرکز تحقیقات پرستاری و مامایی جامعه نگر گفت: با مشارکت فعال در انتخابات سرنوشتمان را خودمان تعیین می کنیم، هرچه مشارکت در انتخابات بیشتر؛ اقتدار، قدرت و همبستگی ملی بیشتر خواهد بود.

دکتر فروزان گنجی عضو هیئت علمی و مدیر گروه پزشکی اجتماعی دانشکده پزشکی گفت: با حضور حداکثری در انتخابات امید حمایت از مظلومان غزه نیز افزایش خواهد یافت، باید همه افراد با هر سلیقه و عقیده ای در صحنه انتخابات حضور داشته باشند تا فرد اصلح انتخاب شود.

دکتر رمضان صادقی عضو هیئت علمی و معاون دانشکده بهداشت گفت: حربه ها و توطئه های دشمن بابصیرت مردم و حضور پرشور در انتخابات خنثی خواهد شد، چرا که "مردم" پشتوانه عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

دکتر حسین امینی عضو هیئت علمی و رئیس پژوهشکده علوم پایه سلامت دانشگاه گفت: هم اکنون مهمترین رویداد سیاسی کشور برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است،  انتخابات راه برون رفت از مشکلات است و معیارها برای انتخاب فرد اصلح در پیشرفت و تعالی کشور کمک می کند. باید اندیشه های مختلف وارد انتخابات شوند و جوامع دانشگاهی در این زمینه پیش قدم هستند.

دکتر سعید یزدانی راد عضو هیئت علمی و رئیس مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه گفت: مشارکت در انتخابات یک وظیفه و حق مردمی است، انتخابات فرصتی برای حضور اندیشه های مختلف در تصمیمات کلان کشور است.

در پایان جمعی از اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد از اقشار مختلف مردم، بویژه مردم ولایت مدار استان چهارمحال و بختیاری، دانشجویان و نسل جوان دعوت کردند تا برای انتخاب فرد اصلح به عنوان رییس جمهور آینده کشور، در هشتم تیرماه 1403 پای صندوق های رأی حضوری پرشور و فعال داشته باشند.
تعداد بازدید:
331
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal