مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۶/۲۳
1403/06/02
اجرای 15 طرح عمرانی اولویت‌دار در حوزه سلامت سرعت گرفت
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از تسریع در عملیات اجرایی 15 طرح عمرانی اولویت دار در حوزه سلامت استان خبر داد.

به گزارش وبدا، دکتر اعرابی در تشریح این خبر اظهارکرد: هم اکنون در مجموع 115 طرح عمرانی فعال زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی در جهت توسعه زیرساخت های بهداشت درمان و آموزش پزشکی استان در حال اجراست.

وی افزود: پروژه الحاقی بیمارستان هاجر(س) شهرکرد در فاز اول تکمیل و فاز دو نیز شامل زیر زمین و همکف با 98 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

دکتر اعرابی خاطرنشان کرد:: این پروژه پس از حدود 10 سال، در دولت سیزدهم تسریع شد و هم اکنون در 6 طبقه با زیربنای 20 هزار مترمربع، در 3 فاز در حال اجراست.

دکتر اعرابی با بیان اینکه برای اولین بار در استان، پد فرود بالگرد اورژانس در پشت بام ساختمان الحاقی بیمارستان در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: با اتمام این پروژه 230 تخت بیمارستانی به استان چهارمحال و بختیاری افزوده خواهد شد.

وی یادآور شد: تکمیل و بهره برداری از دو ساختمان دانشکده های بهداشت و پیراپزشکی واقع در پردیس رحمتیه از دیگر طرح های اولویت دار این دانشگاه است چرا که هر ساله با افزایش 20 درصدی جذب دانشجو با کمبود فضای آموزشی روبه رو هستیم.

دکتر اعرابی ادامه داد: تکمیل ساختمان مدیریت حوادث، کلینیک لردگان، مرکز خدمات جامع سلامت شماره2 فارسان، محل نصب سی تی آنژیو گرافی بیمارستان هاجر، مرکز خدمات جامع سلامت شماره 3 فرخشهر، پروژه های توسعه بیمارستان فارسان و توسعه بیمارستان اردل از دیگر طرح های اولویتدار است.
تعداد بازدید:
215
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal