مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۶/۲۳
1403/06/03
ایجاد خوابگاه متاهلی در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
وبدا؛ معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ایجاد خوابگاه متاهلی و نوسازی و تجهیز 6 واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش وبدا، دکتر فاضل محمدی مقدم با گرامیداشت هفته دولت در تشریح این خبر اظهار کرد: پیش بینی شده 6 واحد مسکونی به منظور ایجاد خوابگاه متاهلی و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نوسازی و تجهیز شود.

وی افزود: در دولت سیزدهم 12 سری جهیزیه برای دانشجویان متأهل کم بضاعت تهیه و اهدا گردید.

دکتر محمدی مقدم خاطرنشان کرد: همچنین در دولت سیزدهم پروژه نیمه تمام المان شهداء گمنام پردیس رحمتیه تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: افزایش 8 درصدی فضای سالن های ورزشی به مساحت 19900مترمربع و احداث 600 مترمربع فضای ورزشی جدید در خوابگاه‌هاو 800 مترمربع فونداسیون سالن ورزشی  ویژه دانشجویان از دیگر اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم بود.

دکتر محمدی مقدم اضافه کرد: احداث آشپزخانه سبز، اجرای طرح بوستان مطالعه بین دو خوابگاه دختران در مساحت 4000 متر مربع و اعزام بیش از 16٪ دانشجویان و 17٪ اساتید به اردوهای راهیان پیشرفت نیز از جمله اقدامات انجام شده اخیر از سوی معاونت فرهنگی و اموردانشجویی دانشگاه است.
تعداد بازدید:
278
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal