مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۷/۶
1403/06/25
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن منصوب شد
وبدا، طی حکمی از سوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری، مهندس علیرضا قربانی آورگانی به عنوان "سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن" منصوب شد.

به گزارش وبدا، در متن این حکم آمده است:

با عنایت به تعهد، تخصص و توانمندی شما، به موجب این ابلاغ، جنابعالی با حفظ پست سازمانی به عنوان "سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن" منصوب میشوید.
امید است با بکارگیری مشارکت بین بخشی مدیران و کارشناسان ، خرد جمعی و جلب مشارکت پزشکان ارجمند و کارکنان خدوم آن شبکه، ضمن بهره مندی از روش‌های نوین مدیریت، فسادستیزی، با رعایت مقررات، عدالت و تقوی الهی در جهت ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت و تحقق اهداف نظام سلامت موفق و موید باشید.

لازم است مطالبی که ان شاء الله بایستی مبنای برنامه ریزی قرار گیرد متذکر گردد:‌

1 - توجه هرچه بیشتر به بهبود وارتقاء شاخص های بهداشتی شهرستان، تدوین، پیاده سازی، پایش و ارزشیابی برنامه عملیاتی شبکه و توجه به برنامه های راهبردی استان و اسناد بالادستی و ابلاغی وزارت متبوع.

2 - نظارت کامل بر روند اجرای طرح عدالت و تعالی نظام سلامت ( اجرای راهبردهای حوزه بهداشت و بخصوص برنامه های پزشکی خانواده، برنامه تامین و ارتقاء مراقبتهای اولیه  در قالب تقویت برنامه های سلامت شبکه بهداشتی و درمانی، نسخه نویسی الکترونیک و تکمیل پرونده الکترونیک سلامت،  نظام ارجاع و توانمندسازی کارکنان و به ویژه بهورزان عزیزو ... )

3- افزایش سواد سلامت مردم و تلاش جهت ارتقای کمی  و کیفی هسته های جمعیت باور و جمعیت یاور و توجه به برنامه های اولویت دار مانند قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر و سایر فعالیت ها در برنامه ابلاغی

4- تقویت و نظارت کامل بر بازدیدهای کارشناسی از مراکز و خانه های بهداشتی تابعه و انجام منظم بازدید مدیران و توجه به پایش (پرسشگری، آموزش، یاریگری و شناخت) واقعی خدمات در نظام شبکه و بخصوص واحدهای محیطی و رفع نواقص

5 - تلاش در جهت افزایش میزان رضایتمندی بیماران و ارباب رجوع و  ارتقای کیفیت فرآیندها و خدمات بهداشتی درمانی در سطح شهرستان

6 - برنامه ریزی مناسب جهت افزایش میزان رضایتمندی پرسنل و توجه به مشکلات آنان و تلاش برای جذب و افزایش ماندگاری پزشکان

7 - بررسی راهکارهای کاهش هزینه های غیر ضروری، اصلاح الگوی مصرف، صرفه جویی و مدیریت منابع ، رعایت انضباط مالی و تشکیل کمیته های کارشناسی در این خصوص.

8 - تعامل، جلب همکاری درون و برون بخشی مناسب با ادارات و سازمانهای شهرستان و مرکز بهداشت استان و سایر حوزه های دانشگاه

9 - جلب و جذب سمن ها و خیرین سلامت و افزایش مشارکت های اجتماعی، مردم و مسئولین و افزایش مسئولیت پذیری و پاسخگویی اجتماعی و اخلاق حرفه ای

10 - رعایت سلسله مراتب اداری و اجرای سایر موارد ابلاغی از سوی وزارت متبوع  با هماهنگی این معاونت
 
امید می رود که این مجموعه در دوره شروع مسئولیت جنابعالی با سنگ بنای محکم ایجاد و شاخص های عمومی و اختصاصی آن و همچنین جایگاه شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن در میان واحدهای متناظر و سایر شهرستان ها ارتقاء یابد و در راستای اهداف و سیاستهای نظام سلامت گام بردارید.


شایان ذکر است: از زحمات دلسوزانه و بی شائبه جناب آقای داریوش مسعودی در دوران تصدی مسئولیت مورد اشاره تقدیر و تشکر به عمل آمد.
تعداد بازدید:
443
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:6
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal