مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۸/۵
1403/07/28
تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به مناسبت هفته بیمه سلامت
وبدا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی هفته بیمه سلامت را تبریک گفت.

به گزارش وبدا، در پیام دکتر محمد حسین اعرابی آمده است:
"جامعه سالم بسترساز توسعه، رشد و شکوفایی در تمامی عرصه‌ها محسوب می‌شود و فعال‌سازی بستر سلامت و بهداشت جامعه جهت خدمت‌رسانی به مردم شریف، نیازمند تداوم کاری و مشارکت میان سازمان‌های مختلف به‌ویژه حوزه سلامت و سازمان‌های بیمه‌گر است.
 
هفته بیمه سلامت، فرصت مغتنمی است تا اقدامات، فعالیت‌ها و سیاست‌های حوزه سلامت، ارزیابی و دستاوردهای ارزشمند آن به مردم شریف استان معرفی شوند.
 
بی‌تردید تلاش‌های ارزشمند سازمان بیمه سلامت جهت ارائه خدمات متعالی به بیمه‌شدگان و نقش مؤثر این بیمه در تأمین رفاه هم‌وطنان و بیمه‌شدگان بسیار ملموس و روشن است.
 
پوشش بیمه‌ای خدمات درمان ناباروری و نازایی در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اجرای برنامه‌های ارزشمندی همچون طرح مهم و ملی نسخه‌نویسی الکترونیکی به‌عنوان زیربنای تشکیل پرونده الکترونیک سلامت شهروندان، برخورداری پوشش رایگان بیمه‌ای روستائیان و اقشار آسیب‌پذیر و بی‌بضاعت در مناطق کمتر برخوردار، همچنین تشکیل صندوق حمایت از بیماران صعب‌العلاج و حمایت مالی از بیماران خاص و اجرای موفقیت‌آمیز طرح دارویار و ... در کشور از دستاوردهای مهم و ماندگار سازمان بیمه سلامت ایران است.
اینجانب هفته بیمه سلامت را به کلیه خادمین بخش سلامت به‌ویژه مدیران و کارکنان خدوم و متعهد اداره کل بیمه سلامت استان تبریک و تهنیت عرض نموده و صحت و توفیقات روزافزونشان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم."
تعداد بازدید:
265
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal