بیمارستان آیت اله کاشانی
۱۴۰۴/۱/۷
فرایند رسیدگی به شکایات

روند رسیدگی به شکایات توسط واحد رسیدگی به شکايات( امور حقوقي )


در صورتی که شخصی شکایتی دارد , باید ابتدا به واحد رسيدگي به شکايات مراجعه و در آن واحد شکايت خود را به صورت کتبي و اگر توانايي نوشتن نداشت به صورت شفاهي ارائه نمايد كه واحد رسيدگي به شكايات خود نت برداري مي نمايد.

بعد از ثبت در دفتر شکایت و شماره گذاری شکایت مراجعه کننده و اخذ دستور پیگیري از رياست يا مديريت بيمارستان توسط واحد رسيدگي به شکايات, اين واحد پيگير بررسي شکايت شاكي ميگردد.

در زمان بررسی از متشاکی دعوت به عمل می آید و یا اينکه به همراه با شاکي به صورت حضوري در بخش حاضر مي شوند و از طريق مسئول بخش پيگير مي گردند.

بعد از جمع بندی, حتما به شاکی اطلاع رسانی میگردد.

در صورت اثبات موضوع که متشاکی قصور یا کوتاهی داشته با دستور ریاست مرکز با او برخورد خواهد شد.

و در صورتی که , مورد پیگیری, و قصور محرز نشد مراتب به اطلاع شاکی بصورت تلفني مي رسد.
در موارد خاص انعکاس شکایت به مراجع ما فوق مثل سازمان نظام پزشکی یا معاونت درمان و ... محتمل است.
 
 عنوان
مشاهده و دانلود
فرم شکایات
مشاهده
فرآیند شکایات
مشاهده
 
 
تاریخ به روز رسانی:
۱۳۹۷/۰۵/۳۱
تعداد بازدید:
۶۸۲۴
امتیازدهی
میانگین امتیازها:۳ تعداد کل امتیازها:۲۹
مشاهده نظرات (تعداد نظرات ۰)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © ۲۰۱۴ S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal