حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳/۲/۱۷
1403/01/05
تبریک ریاست دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری به مناسبت نوروز1403
به گزارش وبدا، در پیام دکتر اعرابی خطاب به خانواده بزرگ جامعه دانشگاه علوم پزشکی استان آمده است؛
“درود و خداقوت بر شما، چه خوش سعادتیم که سال 1402 را در کنار هم با همدلی، همفکری و مسئولیت پذیری با تمام فراز و نشیب ها به پایان رساندیم. اکنون با لطف و تفضلات خداوندی، در آغاز راهی تازه قرار داریم که جز به چاشنی مهر و امید و انگیزه، خالی از هر معنایی است.
در این سال فرزندان پرتلاش و خدوم سلامت استان چهارمحال و بختیاری، بار دیگر در عرصه های مختلف خدمتگزاری، پشتکار و همت، خود را به زیبایی و به پشتوانه حضور شبانه روزی در سنگر سلامت و ایفای این رسالت خطیر، به تصویر کشیده و توانستند در درخشش گستره های سلامت این مرز و بوم، نقش آفرینی ارزنده ای داشته باشند.
شایسته است به نوبه خود، اراده، تلاش و حضور و همراهی صادقانه یکایک شما فرزندان شریف خانواده سلامت در جای جای استان را در سال 1402، صمیمانه ارج نهاده و مراتب سپاسگزاری خود را از تلاشی که برای عبور از دشواری ها و تعالی سلامت در وادی خدمت به کار بستید؛ ابراز دارم.
فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز فرخنده را که مقارن با ماه رمضان می باشد به یکایک شما دانشگاهیان ارجمند علوم پزشکی استان و خانواده های محترمتان تبریک و تهنیت گفته و با برآوردن دست دعا به درگاه پرمهر ایزدی در این ایام مبارک که درهای رحمت خداوندی به روی همگان گشوده است، سالی آکنده از سعادت و سلامت را برای شما آرزومندم."
تعداد بازدید:
18
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس:شهركرد، بلوار كاشاني، ستاد مركزي دانشگاه
كدپستي:8815713471      تلفن:5-33330061-038
تاریخ بروز رسانی 1403/02/17
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal