حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳/۴/۲۸
1403/03/08
خون شهدا تضمین کننده اسلام و انقلاب است
به گزارش وبدا، دکتر محمدحسین اعرابی در مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه و گرامیداشت هفتمین روز از شهادت رئیس جمهور و همراهانش با تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم معنوی اظهارداشت: سالگرد تدفین دو شهید گلگون کفن در دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد، فرصتی برای تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهد‌است.
وی افزود: کرامت و بزرگواری شهدا موجب شده تا مضجع نورانی آنها به عنوان چراغ هدایت و ملجایی برای همگان بخصوص دانشجویان قرار گیرد.
دکتر اعرابی خاطرنشان کرد: اجر زندگی مردان خدا با تفکر واقعی توحیدی رییس جمهور شهید و همراهانش، رسیدن به مقام والای شهادت بود.
وی افزود: هرچند ضایعه بزرگ و غمناک شهادت رئیس جمهور برای ملت ایران سخت بود اماقطعا در تقدیر الهی، حکمت هایی نهفته و آن تضمین بقای نظام و انقلاب اسلامی است.
دکتر اعرابی گفت: زین پس کار کردن در راه خدا باید با الگوگیری از شهیدان راه خدمت باشد چرا که شهید آیت الله رییسی برای اداره امور کشور هدف داشت و با ایمان قلبی به راه و هدفش، هیچگاه احساس خستگی نکرد.
وی در پایان صمیمانه از حضور باشکوه در این مراسم معنوی بویژه از خانواده معظم شهدا، مدعوین و مسئولان دستگاه های اجرایی، اساتید، چهره های علمی و دانشجویان و کارکنان تقدیر کرد.

گفتنی است:
آیین معنوی سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام در دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد و سوگواری هفتمین روز از شهادت رییس جمهور حجت‌الاسلام والمسلمین ایت الله رئیسی و همراهانش باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، خانواده معظم شهدا، جمعی از مسئولان استانی، اعضای هیئت علمی، اساتید، دانشجویان و کارکنان شامگاه دوشنبه 7 خرداد ماه 1403 در جوار یادمان شهدای گمنام دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد مجتمع آموزشی رحمتیه برگزار گردید.

سخنرانی، مداحی، قرائت فاتحه و گلباران قبور مطهر شهدای گمنام از برنامه های این مراسم معنوی بود.

از خردادماه 1391 دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد میزبان دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس است.
تعداد بازدید:
47
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس:شهركرد، بلوار كاشاني، ستاد مركزي دانشگاه
كدپستي:8815713471      تلفن:5-33330061-038
تاریخ بروز رسانی 1403/04/27
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal