مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1399/07/19
تشکیل شورای فرهنگی و اجتماعی بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد
وبدا؛ سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از تشکیل شورای فرهنگی و اجتماعی مرکز آموزشی _ درمانی آیت‌الله کاشانی شهرکرد خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر شهرام طهماسبیان افزود: در این شورا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و جمعی از پرسنل بیمارستان حضور داشتند.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: بحث پوشش حرفه‌ای دانشجویان از مهم‌ترین مسائل مطرح شده در این شورای بود که مقرر شد این بحث در شورای فرهنگی و کمیته‌های مربوطه با حضور معاون آموزشی دانشگاه مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شود.
وی عنوان کرد: در ادامه اقدامات فرهنگی انجام شده در مرکز آموزشی-درمانی آیت‌الله کاشانی شهرکرد مطرح و درخصوص آن بحث و تبادل نظر شد.
طهماسبیان خاطرنشان کرد: مرکز آموزشی-درمانی آیت‌الله کاشانی شهرکرد توانست در بین 25 مرکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد که دارای شورای فرهنگی هستند، در سال 98 رتبه سوم را کسب کند.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: در انتهای این شورا با حضور اعضا از نمازخانه مرکز آموزشی-درمانی آیت‌الله کاشانی بازدید صورت گرفت.
تعداد بازدید:
549
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal