مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۳
1399/07/21
توزیع هفتمین مرحله از پک‌های بهداشتی در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از توزیع هفتمین مرحله از پک‌های بهداشتی در خوابگاه‌های این دانشگاه خبر داد.
به گزارش مفدا شهرکرد، دکتر شهرام طهماسبیان افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا همچون سایر دانشگاه‌های کشور کلیه دروس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به صورت مجازی ارائه می‌شود.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: برخی از دانشجویان این دانشگاه به سبب دروس عملی (کاروزی و کارآموزی) خود مجبور به حضور در خوابگاه بوده و هستند.
وی عنوان کرد: به دلیل حضور تعدادی از دانشجویان در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از همان ابتدا علاوه بر ضدعفونی محیط خوابگاه به صورت تمام و کمال و نظارت مستمر بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این محیط ها، پک‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و بروشور آموزشی نیز در بین دانشجویان توزیع شد.
دکتر طهماسبیان خاطرنشان کرد: تاکنون هفت مرحله پک بهداشتی در بین دانشجویان خوابگاه‌های علوم پزشکی شهرکرد توزیع شده است و با تدابیر اندیشیده شده این اقدام در فواصل زمانی کمتر ادامه خواهد داشت.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: هفتمین مرحله توزیع پک‌های بهداشتی با حضور مدیر امور دانشجویی، رییس اداره امور خوابگاه‌ها و رئیس اداره فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد صورت گرفت، در این مرحله تب‌سنجی و پرسش درخصوص علائم بیماری کرونا از دانشجویان مستقر در خوابگاه‌های دانشگاه نیز انجام شد.

وی تاکید کرد: در توزیع این پک‌های بهداشتی توزیع این پک‌های بهداشتی بسیج دانشجویی، کانون انصار المهدی(عج) و شورای صنفی دانشگاه همکاری داشتند.
تعداد بازدید:
652
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal