مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۹
1399/07/22
تامین یک دستگاه RO پرتابل، یک دستگاه ماشین دیالیز و تجهیزات مربوطه در بیمارستان بروجن
وبدا; مدیر مرکز آموزشی_درمانی ولیعصر(عج) بروجن از تامین یک دستگاه RO پرتابل، همراه یک دستگاه ماشین دیالیز و تجهیزات مربوطه برای بیمارستان بروجن خبر داد.
به گزارش وبدا; مهندس علیرضا قربانی افزود: با حمایت‌های دکتر شیرانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، دکتر صالحی‌فرد معاون توسعه و دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه، یک دستگاه RO پرتابل، همراه یک دستگاه ماشین دیالیز و تجهیزات مربوطه خریداری و در بخش مراقبت‌های ویژه مرکز آموزشی_درمانی ولی‌عصر (عج) بروجن نصب و راه اندازی شد.
مدیر مرکز آموزشی_درمانی ولیعصر(عج) بروجن ادامه داد: خوشبختانه با تامین تجهیزات مذکور در بیمارستان بروجن از این پس نیازی نیست بیماران بخش ICU جهت دیالیز از بیمارستان و بخش خارج و جابه‌جا شوند و این در فراهم نمودن شرایط آسایش برای بیماران بسیار مؤثر خواهد بود.
وی عنوان کرد: اعتبار هزینه شده برای خریداری دستگاه RO پرتابل، ماشین دیالیز و تجهیزات مربوطه حدود 150 میلیون تومان است که با مساعدات مقامات ارشد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تامین شد.
قربانی خاطرنشان کرد: مرکز آموزشی_درمانی ولی‌عصر بروجن با پیگیری‌های مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد زمستان 98 با تجهیزات پیشرفته به‌بهره‌برداری رسید و در ادامه با خرید دیگر تجهیزات در مسیر توسعه هر چه بیشتر قرار دارد تا با بهره‌گیری از کادر مجرب خدمات مطلوب و شایسته‌ای به شهروندان بروجن و دیگر شهرها و روستاهای مجاور ارائه شود.
تعداد بازدید:
671
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal