مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1399/07/25
پیام تسلیت دکتر مجید شیرانی به مناسبت رحلت حضرت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی فرارسیدن سالروز رحلت حضرت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را به عموم مسلمانان و شیعیان تسلیت گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: پایان ماه صفر و ایام حزن و غم رحلت جانسوز رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت مظلومانه حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را به سوگ می‌نشنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت گام گذاشتن در مسیر حقانیت است که می‌تواند انسان خسته امروز را به سوی توحید، تقوی و آرامش سوق دهد.
وی عنوان کرد: امسال که جهانیان با پدیده منحوسی همچون کرونا درگیر هستند و این ویروس جان بسیاری از عزیزانمان را گرفته است امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال، پیامبر عظیم الشان اسلام، سبط گرانقدر ایشان حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شاه خراسان حضرت امام رضا (ع)، توفیق پیروزی بر این بیماری را پیدا کنیم تا دیگر شاهد گرفتاری و مرگ عزیزانمان نباشیم.
دکتر شیرانی خاطرنشان کرد: اینجانب رحلت جانگداز و ملکوتی خاتم مهربانى و رحمت، پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت سبط اکبر و کریم آل طه امام حسن مجتبی (ع) و هشتمین اختر تابناک عصمت و طهارت حضرت امام رضا (ع) را خدمت عموم مسلمانان و شیفتگان ایشان بویژه مردم فهیم، متدین، ولایتمدار و قدر شناس استان چهارمحال و بختیاری تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان، قبولی عزاداری و سوگواری‌های مردم غیور و مومن این دیار را در ماه‌های محرم و صفر خواستارم.
تعداد بازدید:
908
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal