مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۶
1399/07/30
دومین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه ها با جامعه و صنعت
وبدا؛ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری دومین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه ها با جامعه و صنعت خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مهربان صادقی افزود: این رویداد در راستای بهره گیری از ظرفیت متخصصان و فرهنگیان جامعه در ارائه ایده ها و راهکارهای نو در برقراری ارتباط موثر میان دانشگاه ها و جامعه همزمان با برگزاری هفته پژوهش و فناوری سال 99 از سوی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می گردد.
وی تصریح کرد: محورهای اصلی این رویداد شامل: مراکز تحقیق و توسعه مشترک- فرصت های مطالعاتی در جامعه و صنعت و ماموریت های استانی و منطقه ای است.
وی، اثر بخشی و مسئولیت اجتماعی، همکاری بین المللی کاربردی – کارآموزی و کارورزی- مهارت افزایی و هدایت شغلی و پایان نامه های تقاضا محور را از دیگر محور های این رویداد برشمرد.
دکتر صادقی گفت: علاقه مندان جهت دسترسی به اطلاعات و فرم های مربوطه می تواند به آدرس www.industry.msrt.ir مراجعه نمایند.
وی، مهلت ارسال ایده ها را تا 20 آبان ماه سال جاری و زمان برگزاری رویداد را آذرماه 99 اعلام کرد و افزود: ایده ها باید تا تاریخ مقرر به نشانی : industry@msrt.ir ارسال شود.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان از اعضای هیات علمی دانشگاه و موسسات پژوهشی، مدیران و کارشناسان ارتباط با صنعت دانشگاه، مدیران و کارشناسان صنایع و سازمان ها، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی جهت شرکت در این رویداد دعوت بعمل آورد.
تعداد بازدید:
687
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal