مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۵
1399/08/07
اعمال محدودیت‌های جدید برای مقابله با بیماری کرونا از هفته آینده
وبدا؛ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا و مقابله با این بیماری محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی جدید از شنبه آینده در استان اعمال می‌شود.
به گزارش وبدا؛ اقبال عباسی در بیست و هفتمین ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری افزود: طی روزهای آینده جزییات محدودیت‌های جدید که قرار است برای مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری اعمال شود، احصا می‌شود تا روز پنجشنبه هفته جاری در نشست مشترک شورای اداری، شورای تامین، شورای هماهنگی مدیریت بحران و ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا مصوب و از روز شنبه به‌مدت دو هفته اجرایی شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تاکنون محدودیت‌های کرونایی اختیاری بوده اما از هفته آینده این محدودیت‌ها اجباری خواهند بود و تمامی گروه‌های هدف موظف به اجرای آن هستند، ادامه داد: مجری، ناظر و گروه ارزیاب مرتبط با نحوه اجرایی محدودیت‌ها در استان مشخص می‌شود تا بر اعمال صحیح این موارد نظارت داشته باشند.
وی از فعالان سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های فضای مجازی پرمخاطب استان دعوت کرد تا به‌منظور عملکرد بهتر و خروجی مطلوب‌تر اعمال محدودیت‌ها با مسوولان دولتی در این حوزه همکاری لازم را داشته باشند، عنوان کرد: کلیه این محدودیت‌ها در صورت لزوم و با نظر اعضای ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان قابل تمدید است.
عباسی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری وضعیت مطلوبی به لحاظ شیوع ویروس کرونا و ابتلا به بیماری کووید 19 ندارد و این شرایط روز به روز در حال تشدید است، خاطرنشان کرد: برآوردها نشان می‌دهد در ماه‌های آینده 15 هزار بیمار مبتلا به کووید 19 در چهارمحال و بختیاری وجود خواهد داشت، درصورت تحقق این موضوع با یک فاجعه در استان مواجه خواهیم بود.
استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه همچنان شاهد برگزاری مراسمات عزاداری، عروسی، نشست‌‌ها و جلسه‌های غیرضروری هستیم از مسؤولان و عموم مردم درخواست تا از این اقدامات خودداری کنند.
وی از علمای مؤثر، شخصیت‌های اجتماعی با نفوذ، بزرگان اقوام، صاحبان تریبون و مسوولان مرتبط در چهارمحال و بختیاری تقاضا کرد تا با استفاده از ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند نسبت به اطلاع‌رسانی خطرات مرتبط با بیماری کرونا در رسانه‌های گروهی استفاده کنند.
تعداد بازدید:
639
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal