مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۳
1399/08/11
رده شغلی 2 از لیست رده های شغلی حائز محدودیت در 2 شهرستان شهرکرد و بروجن خارج شد
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت های شغلی اعمال شده در 2 شهرستان شهرکرد و بروجن تعدیل شد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در گفت و گوی بخش خبری 20 صداوسیمای مرکز استان در دهمین روز از آبان ماه 99، ضمن تشریح تصمیمات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا و تغییرات در اجرای برخی محدودیت‌های کرونایی در استان اظهار داشت: از فردا رده شغلی 2 از لیست رده های شغلی حائز محدودیت در 2 شهرستان شهرکرد و بروجن خارج می شود.
وی تصریح کرد: محدودیت های رده شغلی 3 و 4 در تمامی شهرستان ها از فردا به مدت 2 هفته اعمال می شود.
به گفته وی، هم اکنون شهرستان های شهرکرد و بروجن در اوج شیوع بیماری کرونا ولی دارای ثبات نسبی در میزان شیوع این بیماری منحوس هستند و بر اساس برآوردهای جدید ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی شهرستان های چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز قرار دارند.
دکتر شیرانی در ادامه با بیان اینکه، ویروس کرونا وارد چرخش خانوادگی شده است،از مردم خواست؛ دید و بازدید با بستگان بویژه سالمندان و افراد نیازمند مراقبت تا حد امکان در فضای باز یا در محیط با تهویه مناسب و به صورت کوتاه مدت و بدون پذیرایی انجام شود.
وی از متصدیان رستوران ها نیز خواست، غذا رو به صورت بیرون بر در اختیار مشتریان قرار دهند و از پذیرایی در رستوران ها خودداری نمایند.
تعداد بازدید:
627
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal