مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۶
1399/09/01
پیام تبریک معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج و
بدا; ️معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفتو
به گزارش وبدا; دکتر علی‌ضامن صالحی‌فرد به سخن امام راحل عظیم الشأن (ره) درخصوص بسیج اشاره کرد که فرمودند: "بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد"
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان گرانقدر و غیور صمیمانه تبریک گفت.
وی یادآور شد: هرگز از یاد نبرده‌ایم در دوران نوپایی و نورسی انقلاب شکوهمند اسلامی که میهن عزیزمان آماج حملات غرب و شرق قرار گرفت و با عاملیت شرمگینانه رژیم بعث عراق مورد تعرض و دست‌درازی واقع گشت، جوانانی عاشق و دلباخته اهل بیت(ع) و پوینده و رهرو مکتب عاشورایی که با امام خود بیعت و عهدی عاشقانه بسته بودند، به چه سان نامه عهد و پیمان را با خون پاک و مطهر خود امضا کردند و بر آن صحه نهادند.
دکتر صالحی‌فرد خاطرنشان کرد: اینک این لشگر متعهد و مخلص خدا که با گذشت سال‌های ارزشمند و گرانبها پس از تاسیس، با تجربه اندوزی در مسیر خدمت، همانند روزهای حماسه آفرینی هشت سال دفاع مقدس، در دیگر حوزه‌ها از جمله جبهه بهداشت و درمان، شجاعانه و دلاورانه به‌ کمک و یاری کادر درمان برای شکست بیماری کرونا دخیل هستند و در این مسیر با مشارکت همه جانبه در مبارزه با ویروس منحوس کرونا نقش آفرینی می‌نمایند.
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: خداوند سبحان را شاکریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب شکل گرفت، اینک اندیشه‌ای فراگیر و گسترده در ایران اسلامی است.
وی ایام این هفته عزیز را گرامی داشت و به همه بسیجیان والاهمتی که با نیت خالص و اقدام به هنگام و موثر در عرصه‌ها و میدان‌های گوناگون، سرود جهاد و خدمت را می‌سرایند بویژه همکاران بسیجی در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، تبریک و تهنیت گفت.                                                   
تعداد بازدید:
313
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal