مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۶
1399/10/12
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را گرامیداشت

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را با صدور پیامی گرامیداشت.

به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در این پیام اعلام کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان شناخته شده بود.
وی در ادامه افزود: سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی نمادی بارز از عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود، از این رو تمام آزادی‌خواهان جهان او را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانستند و الحق که نام «سردار دل‌ها» برازنده اوست.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این پیام می‌افزاید: حادثه شهادت حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک نقطه روشن در تاریخ به ثبت رسیده و
درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید عزیز مستحکم‌تر و انسجام ملی مردم ایران دو چندان شده است.
وی ادامه داد: خون شهیدحاج قاسم سلیمانی انسان‌ساز بود، او اسطوره و اسوه جوانان جهان اسلام در امروز و فردای تاریخ خواهد ماند.
دکتر شیرانی در پایان با گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و فرمانده شهید ابومهدی المهندس و یارانشان خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی و دانشگاهی همراه با سفیدپوشان و مدافعین سلامت در کنار مردم، با عزمی راسخ‌تر از گذشته مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی را دنبال کرده و خواهد کرد و یقین دارد پرچمی که سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند.
تعداد بازدید:
229
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal