مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۵
1399/11/02
مصوبات جدید ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری
وبدا؛ معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری مصوبات جدید ستاد مبارزه با کرونا درخصوص بازگشایی مدارس، محدودیتهای تردد و فعالیت تالارها و رستوران ها در استان را به شرح زیر تشریح کرد.


به گزارش وبدا؛ جعفر مردانی در نشست ستاد مقابله با مقابله با شروع ویروس کرونا گفت: بحث مقابله با کرونا فقط برعهده وزارت بهداشت نیست و این ستاد تشکیل شده تا همه ارگانها و مردم به کمک دانشگاه علوم پزشکی بیایند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تشریح مصوبات این نشست خاطرنشان کرد: محدودیت تردد از ساعت 21 شب تا 4 صبح همچنان در استان برقرار است.
وی گفت: فعالیت تالارهای پذیرایی نیز با یک سوم ظرفیت از ساعت 18 تا 20 به شرط رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی صورت می پذیرد.
دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با مقابله با شروع ویروس کرونا اضافه کرد: رستوران ها و اغذیه سراها هم با ظرفیت یک چهارم و با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به پذیرش مشتری در محل هستند.
وی درخصوص بازگشایی مدارس نیز گفت: کلاس های مقاطع اول و دوم ابتدایی حداکثر با 10 نفر دانش آموز، هفته‌ای دو روز به مدت 2 ساعت و به صورت اختیاری در استان دایر می شود.
مردانی یادآور شد: مدارس زیر 50 نفر دانش آموز هم در شهرستان های آبی استان (کوهرنگ، سامان، بن و خانمیرزا) با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری تشکیل میشود.
وی در پایان گفت: با همراهی مردم و مسئولین و با تداوم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، امید است تا پایان اسفند ماه شاهد قطع زنجیره بیماری و ریشه کنی این ویروس منحوس در استان و کشور باشیم.
تعداد بازدید:
325
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal