مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۳
1399/11/22
تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت 22 بهمن
*وبدا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی علوم شهرکرد با صدور پیامی 22 بهمن ماه را تبریک گفت.
به گزارش وبدا، دکتر مجید شیرانی در این پیام با گرامیداشت چهل و دومین بهار آزادی افزود: اکنون ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در مقایسه با سال‌های گدشته در اوج اقتدار در عرصه بین المللی است و با تمام افتخارات در عرصه‌های مختلف جهانی، چون کوه ایستاده است.
وی افزود: ایران در سایه انفلاب و نظام اسلامی به توسعه همه جانبه در همه ابعاد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، حوره سلامت، صنعت و ... دست خواهد یافت.
دکتر شیرانی در ادامه تصریح کرد: رونق اقتصاد داخلی، خروج از اتکاء به اقتصاد تک محصولی و نفت و یافتن راه‌های تازه برای رسیدن به تولیدات نوین، خود اتکایی اقتصادی و پیشرفت علمی و تکنولوژیک ، در سایه خودباوری، اعتماد به نفس و جرات انقلابی به دست آمده است که طلیعه اش 22 بهمن 57 بود و امسال 42 سالگی اش را جشن می‌گیریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: امسال نیز به رغم همه مشکلات موجود از بیماری کرونا تا مباحث اقتصادی وتحریم‌ها، ملت ایران در 22 بهمن پاسخ اراجیف دولتمردان خائن آمریکا را خواهد داد و بر پایبندی خویش بر آرمان‌های امام و رهبری تاکید خواهند نمود.
دکتر شیرانی ادامه داد: امسال مراسم 22 بهمن یک پدیده استثنایی در تمام جهان، نه به عنوان یک جشن، بلکه تجدید پیمان با اسلام و آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی است که آثار و برکات بسیار زیادی داشته و دارد چرا که این ایام، ایام پیروزی حق بر باطل است و حضور مردم در صحنه نشان‌دهنده عظمت ایران اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: حرکت‌های نمادین مردم از بلندای بام ایران، که با تقدیم 2400 شهید در 42 ساله شدن انقلاب اسلامی سهیم‌اند امسال هم دیدنی است و خلق حماسه‌های اقوام در استان چهارمحال وبختیاری در تجدید عهد با امام و انقلاب شکوهمند خواهد بود.
دکتر شیرانی در پایان گفت: هر چند دلتنگ همقدمی میلیونی سال‌های قبل هستیم، اما این بار متفاوت‌تر از قبل از جنس هشتگ‌ها و خیزش انقلابی در فضای مجازی در صحنه حاضر می شویم.
وی در پایان افزود: اینجانب چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه ملت ایزان بویژه مردم غیور و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری، دانشکاهیان، اساتید، اعضای هئیت علمی، دانشجویان، کارکنان این واحد آموزشی درمانی و فعالان عرصه سلامت تبریک می گویم از درگاه خداوند متعال برای همه آنان سربلندی عرت امید و بهروزی مسالت دارم.
تعداد بازدید:
460
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal