مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۹
1399/12/02
انجام تست کرونایی انگلیسی برای مسافران از مبدا کشورهای اروپایی به چهارمحال و بختیاری
وب دا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از تست و بررسی ابتلای 20 مسافر از مبدا کشورهای اروپایی به چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: خوشبختانه مورد مثبتی از ابتلا به کرونای جهش یافته گزارش نشده است.

به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در مصاحبه با رسانه ملی گفت: تاکنون مورد قطعی از ابتلا به کرونای جهش یافته در چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: بر اساس پروتکل های وزارت بهداشت، مواردی که مسافرت از مبدا کشورهای اروپایی به استان داشتند مورد تست قرار گرفتند و خوشبختانه مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا انگلیسی مشاهده نشده است.
دکتر شیرانی خاطرنشان کرد: البته به این معنا نیست که بطور قطعی ویروس جهش یافته در استان وجود ندارد، چراکه ویروس وارد چرخه گردش در کشور شده است و امکان ابتلا به آن وجود دارد.
وی یادآور شد: تشخیص کرونا انگلیسی هزینه‌بر و نیاز به ارسال نمونه و بررسی در 3 آزمایشگاه تخصصی و مرجع تهران است.
دکتر شیرانی ادامه داد: تاکنون نزدیک 20 نفر از کسانی که از کشورهای اروپایی وارد استان شده‌اند مورد بررسی قرار گرفتند و موردی از ابتلا به بیماری یافت نشد.
وی یادآور شد: طی یک هفته گذشته با شیب ملایم افزایش بیماران مبتلا به کووید 19 در موارد سرپایی و بستری مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری مواجه بودیم، که طی دو روز اخیر روند افزایشی متوقف و ثبات نسبی در وضعیت شیوع کرونا در استان حاکم است.
تعداد بازدید:
302
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal