مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1400/03/06
مورد مشکوک ابتلا به کرونای آفریقای جنوبی و هندی در چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: خوشبختانه تاکنون مورد مشکوک ابتلا به ویروس جهش یافته با سویه آفریقای جنوبی و هندی در استان چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در گفتگو با رسانه ملی در تشریح این خبر افزود: بر اساس پروتکل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و درمان تاکنون مورد مشکوک ابتلا به ویروس جهش یافته کووید 19 با سویه آفریقای جنوبی و هندی در استان چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است.
وی در خصوص واکسیناسیون عمومی علیه بیماری منحوس کرونا نیز گفت: بیماران خاص شامل هموفیلی ها، تالاسمی ها، پیوندی ها، دیالیزی ها و سرطانی ها حدوداً به طور کامل و 100 درصد علیه این بیماری واکسینه شده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: همچنین واکسیناسیون برای معلولین و سالمندان مقیم خانه سالمندان به طور 100درصد در استان انجام شده است.
دکتر شیرانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تقریباً80 درصد گروه سنی 70 سال به بالا نیز در استان چهارمحال و بختیاری موفق به تزریق واکسن کرونا شدند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: طی چهار روز آینده با لکه گیری این گروه های سنی وارد فاز بعدی یعنی واکسیناسیون گروه 65 تا 69 سال شویم.
تعداد بازدید:
248
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal