مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1400/03/06
تجلیل ورزشکاران و پیشکسوتان از مدافعان سلامت به مناسبت هفته ترویج از ورزش های پهلوانی و زورخانه ای

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: همزمان با هفته ترویج از ورزش های پهلوانی و زورخانه ای از کادر درمانی مرکز آموزشی و درمانی هاجر (س) شهرکرد به نمایندگی از مدافعان سلامت تجلیل به عمل آمد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این مراسم در پنجمین روز از خردادماه 1400 با حضور معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی، مدیر کل و معاون اداره ورزش و جوانان استان، جانشین سردار در بسیج اقشار و متخصصین ، مسئول بسیج ورزشکاران، روسای هیئت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای استان و شهرستان و جمعی از پیشکسوتان، مرشدان، پهلوانان و ورزشکاران ، ریاست و مدیر مرکز آموزشی و درمانی هاجر (س) شهرکرد برگزار شد.
به گفته وی، دکتر رئیسی در این آئین ضمن گرامیداشت روز آزاد سازی خرمشهر و جانفشانی رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس به مجاهدت های کادر درمان در مدت شیوع بیماری منحوس کرونا اشاره داشت.
درخشان افزود: وی با اشاره خدمات تخصصی و فوق تخصصی مرکز آموزشی و درمانی هاجر (س) و محدودیت های موجود افزود: پرسنل خدوم و کادر درمانی این مرکز با دستانی خالی و در شرایط سخت بهترین خدمات را ارائه و تا پای جان در مقابل ویروس منحوس کرونا ایستاده اند.
به گفته وی، در ادامه نیز مدیر کل اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای به ایراد سخنرانی پرداختند و از زحمات کادر درمان تقدیر و از این قشر به عنوان پهلوانان واقعی یاد نمودند.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: با اهدای لوح تقدیر و شاخه های گل به ریاست، پرستاران و کادر درمان و نیروهای خدماتی این مرکز از این عزیزان تقدیر بعمل آمد.
تعداد بازدید:
318
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal