مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۶
1400/03/29
تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از حضور مردم و مدافعان سلامت در انتخابات 1400
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال بختیاری از حضور حماسی مردم استان بویژه پرسنل خدوم این مجموعه و مدافعان سلامت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا تقدیر نمود.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی گفت: مدافعان سلامت با حضور در عرصه انتخابات 1400، بار دیگر تعهد و پایبندی خودشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از اقتدار و عزت میهن اسلامی را به رخ دشمنان کشاندند.
وی تصریح کرد: کادر بهداشت و درمان آنجا که صحبت از ارائه خدمات به بیماران و حفظ سلامت و جان گروه های در معرض خطر و ایستادگی در مقابل ویروس منحوس کرونا بود تا پای جان ایستادند و صحنه های بی نظیر از حماسه نوعدوستی را خلق کردند و در روز 28 خردادماه 1400 نیز با حضور حماسی در پای صندق های رای از عزت مملکت دفاع نمودند.
وی، در ادامه مجدداً مراتب تقدیر و تشکر خود را از آحاد مردم غیور و همیشه در صحنه استان در خلق حماسه شکوهمند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام نمود و ضمن آرزوی موفقیت و توفیق منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و منتخبان مردم در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در مدیریت کشور و آبادنی شهر و روستاها، برای تمامی خدمتگزاران به نظام از درگاه خداوند متعال طلب مسئلت و سربلندی نمود.
تعداد بازدید:
268
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal