مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1400/04/14
روند کاهشی شیوع بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری متوقف شد/ اردل به جمع شهرستان های نارنجی استان پیوست

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال بختیاری گفت: از دو سه روز گذشته، روند کاهشی شیوع بیماری کرونا در این استان متوقف شده است.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: اگر چه افزایش بار بیماری کرونا در استان بارز نیست، اما نگرانی ها با توجه به گسترش ویروس جهش یافته از نوع دلتا موسوم به نوع هندی و سرایت آن در نقاط مختلف کشور و بسیاری از نواحی جنوب، جنوب شرقی، حتی جنوب غربی و برخی از نواحی مرکزی کشور، در حال افزایش است.
وی تصریح کرد: با توجه به افزایش بار مسافرت ها بیم این می رود دیر یا زود سایر استان های کشور نیز گرفتار این از نوع ویروس کرونا شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: بسیاری از هم استانیان در حوزه های جنوبی کشور مشغول به کار هستند و تردد این افراد ممکن است باعث شیوع این بیماری شود، کما اینکه متاسفانه یک مقداری رعایت موازین بهداشتی و پروتکل های بهداشتی در بین مردم کاسته شده است.
وی افزود: طی یکی دو روز گذشته با توجه به افزایش بار بیماری در یک هفته اخیر در شهرستان اردل وضعیت این شهرستان از زرد به نارنجی تغییر پیدا کرد و هم اکنون 5 شهرستان اردل، بروجن، شهرکرد، فارسان و لردگان نارنجی و سایر شهرستان های استان در وضعیت زرد قرار دارند.
دکتر شیرانی ابراز امیدواری کرد: مردم دقت کافی و رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته باشند تا مجدداً با افزایش بار بیماری مواجه نشویم و با افزایش سرعت واکسیناسیون پس از گذشت یکی دو ماه، با یک ثبات قدم بیشتر به فعالیت های اجتماعی خود ادامه بدهیم.
تعداد بازدید:
328
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal