مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1400/06/28
سی و سومین پایگاه خیری اورژانس115چهارمحال و بختیاری به زمین زده شد
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آئین کلنگ زنی پایگاه شهری اورژانس 115 شادروان حاج گودرز حیدری خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: این پایگاه بعنوان سی و سومین پایگاه خیری اورژانس 115 در بیست و هفتمین روز از شهریورماه 1400 با حضور مدیر عامل و جمعی از اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان و اعضای شورای شهر شهرکرد، مدیریت و کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی 115 و خانواده محترم شادروان حاج گودرز حیدری در ورودی شهر جنب میدان عشایر کلنگ زنی شد.
وی تصریح کرد: این پایگاه در زمینی به مساحت 250 متر مربع واگذار شده از سوی شهرداری با زیربنای 230 متر مربع، در دو طبقه شامل پارکینگ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس اورژانس 115 و محل اسکان تکنسین های فوریت های پزشکی احداث می شود.
وی با بیان اینکه هزینه احداث این پایگاه از سوی وراث شادروان حاج گودرز حیدری تامین می شود افزود: پیش بینی می شود با شروع عملیات احداث، این پروژه در نیمه اول سال 1401 احداث و جهت تجهیز و بهره برداری به دانشگاه تحویل شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، اعتبار مورد نیاز جهت احداث این پروژه را بالغ بر یک‌ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به موقعیت این پایگاه و قرار گرفتن در محل تردد و یکی از محورهای اصلی مواصلاتی مرکز استان، بهره برداری از این پروژه می تواند منشأ ارائه خدمات هرچه بهتر و تسریع روند خدمات رسانی به مصدومین حوادث احتمالی باشد.
تعداد بازدید:
248
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal