مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۶
1400/06/28
آئین افتتاح‌ پد و آشیانه بالگرد اورژانس هوایی مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، از برگزاری آئین افتتاح‌ اولین پد و آشیانه بالگرد اورژانس هوایی مرکز استان خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: این آئین با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌ نکونام‌ نماینده معزز ولی‌‌ فقیه‌ در استان و امام‌ جمعه‌ شهرکرد، معاونین توسعه و درمان‌ دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد‌، شهردار شهرکرد، مدیر عامل مجمع خیرین و جمعی از اعضای اعضای شورای شهر و خیرین نیک اندیش، خانواده شادروان رحمت ا... توکلی زانیانی و مدیریت و کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی استان در مجتمع رحمتیه دانشگاه علوم پزشکی، در بیست و هفتمین روز از شهریورماه 1400 برگزار شد.
به گفته وی، عملیات احداث پد و آشیانه بالگرد اورژانس هوایی استان در زمینی به مساحت 400 متر مربع و آشیانه با زیربنای 2500 متر مربع از زمستان 1399 آغاز و همزمان با چهل و ششمین سالگرد تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی با آورده اعتباراتی از سوی دانشگاه و صرف اعتباری بیش از 500 میلیون تومان از سوی خانواده شادروان رحمت ا... توکلی زانیانی افتتاح شد.
به گفته وی، این هشتمین پد اورژانس هوایی است که بمنظور تسهیل و تسریع روند امدادرسانی به مصدومین حوادث احتمالی و انتقال بیماران از مناطق صعب العبور استان راه اندازی شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، با اشاره به حادثه سقوط بالگرد اورژانس هوایی استان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای راه خدمت شهیدان طاهری و کاویانی و سه شهید هوانیوز، با توجه به موقعیت جغرافیایی و صعب العبور بودن منطقه برخورداری از اورژانس هوایی را از نیازهای مبرم استان برشمرد.
دکتر شیرانی در ادامه به انجام بیش از 60 ماموریت هوایی برای امداد رسانی به مصدومین و بیماران پس از استقرار بالگرد جایگزین در استان اشاره داشت.
دکتر شیرانی در ادامه از خدمات تکنسین های اورژانس 115 استان تقدیر و این قشر را از جمله انسانهایی بر شمرد که علاوه بر دانش و مهارت، مزین به خصایص انسانی، شجاعت، صبوری و از خود گذشتگی هستند.
گفتنی است، در ادامه این مراسم از سازمانهای حامی اورژانس پیش بیمارستانی و تکنسین های نمونه با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.
تعداد بازدید:
313
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal