مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1400/06/30
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس


وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی،خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی‌داشت.
به گزارش وبدا، در متن پیام دکتر مجید شیرانی آمده است: هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت و مجاهدت رزمندگانی است که با نثار خون پاک خود از دین، شرف، حریت و کیان این مرز و بوم دفاع کردند و جان ارزشمند خویش را بر طبق اخلاص در این راه عزت آفرین، جانانه و شجاعانه تقدیم کردند.
وی افزود: هشت سال دفاع مقدس، روایتی از دوران طلایی و پر افتخار ملتی است که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.
دکتر شیرانی در ادامه این پیام اضافه کرد: اکنون نیز به تبعیت از آن دوران که تمامی نیروهای نظامی و مردمی متحد، یکدل و بسیجی برای مقابله با دشمن برخواستند، بیش ار یک سال و نیم است که عموم مردم در کنار کادر بهداشت و درمان برای حفاظت از سلامت جامعه متحد شدند تا در جبهه های مختلف مقابله با کووید 19، تحریم های ناجوانمردانه، تهاجم های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی به رهبری رهبر فرزانه انقلاب سنگربانی کنند.
وی با پاسداشت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس و تبریک و تهنیت این ایام غرور آفرین به خانواده های شهدا، ایثارگران، آزادگان رزمندگان سرافراز استان چهارمحال و بختیاری، فرارسیدن این ایام را به جامعه پزشکی، کادر بهداشت و درمان، اعضای هیئت علمی، اساتید، دانشجویان و کارکنان خدوم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تبریک گفت.
دکتر شیرانی یادآور شد: بی شک مردم فداکار و انقلابی ایران اسلامی هرگز نقش درخشان و بی‌بدیل پزشکان، پرستاران، بهیاران و مددکاران دوران دفاع مقدس را از یاد نخواهند برد و علاوه بر تداعی خاطرات دلیری‌ها و جوانمردی‌های زنان و مردان سپیدپوش در هشت سال جنگ تحمیلی، تلاش های شبانه روزی و از خودگذشتگی های مدافعان سلامت در نبرد با بیماری منحوس کرونا را بر خاطره تاریخ ثبت خواهند کرد.
دکتر شیرانی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر مدافع سلامت و تبریک هفته دفاع مقدس، توفیق روز افزون و سلامتی آحاد مردم شریف ایران اسلامی بویژه مردم چهارمحال و بختیاری و مدافعان سلامت که در مبارزه با کرونا خوش درخشیدند را در پاسداری و ادامه مسیر پرافتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان از خداوند منان مسئلت نمود./انتهای پیام:خ
تعداد بازدید:
257
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal