مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1400/07/16
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد به مناسبت حلول ماه ربیع الاول
وبدا؛ رییس دانشگاه علوم‌پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی حلول ماه ربیع الاول را تبریک گفت.

به گزارش وبدا، در پیام دکتر مجید شیرانی آمده است: تقدیرِ محتومِ تغییر احوال و گردش ایام، پایان ماه صفر و آغاز ربیع‌الاول را رقم زده است.محرم و صفر با همه آیین‌ها و مراسم‌هایش که مظهر محبت اهل بیت(ع) است، جای خود را به ربیع‌الاول می‌دهد که در لغت، بهار است و ایام شادی اهل بیت را تداعی می‌کند.
وی افزود: ربیع الاول، بهار ماه ها و ماه سرور اهل بیت ( علیهم السلام )، ماه تجلی تبسم بر چهره دوستداران امامت و ولایت و حبل المتین وحدت، همبستگی و مودت مسلمانان است که به مناسبت ها و اعیاد خجسته ای پیوند خورده است و از این رهگذر ضمنِ پراکندن عطر آسمانی میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص)؛ موجبات تقویت نشاط و امید را همراه با تامل در ابعاد مختلف سیره ها و آموزه های آل الله فراهم می آورد.
دکتر شیرانی خاطرنشان کرد: اینک با پایان یافتن ماه صفر، از عموم مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری و عاشقان حسینی و سوگوارانی که مراسمات ماه های محرم و صفر را با رعایت شیوه نامه ها و پروتکل‌‌ های بهداشتی عزاداری نمودند تا کادر بهداشت و درمان را در نبرد با کرونا یاری نمایند قدردانی می نمایم.
وی با تاکید بر اینکه پس از ماه محرم و صفر نیز باید همچنان رعایت موازین بهداشتی با جدیت ادامه یابد گفت: ماه ربیع الاول، ماه جشن و سرور اهل البیت(ع) را بر عموم همکاران تلاشگر، اعضای هیئت علمی، اساتید، دانشجویان و بویژه مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی سربلندی و موفقیت روزافزون شما را ازخداوند منان خواستاریم.
تعداد بازدید:
186
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal