مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1400/07/18
دعوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای شرکت در بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد

وبدا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با صدور پیامی کلیه اساتید، دانشجویان، کارکنان این دانشگاه را برای شرکت در بیست و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت هدهد دعوت کرد.

به گزارش وبدا، دکتر مجید شیرانی در این پیام گفت: قرآن و عترت دو ودیعه به هم پیوسته و دو همتای ناگسستنی است، اینک که شرایط برای برگزاری بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با عنوان "جشنواره قرآنی هدهد دانشگاهیان" فراهم شده بهترین زمان برای بهره‌گیری از این رویداد فرهنگی است.

وی افزود: درخشش دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در جشنواره سال گذشته قرآن و عترت قابل تقدیر و تحسین بود و انتظار می رود امسال نیز همچون سال قبل با استقبال بی نظیر مجموعه دانشگاه از این جشنواره شاهد کسب موفقیت در بخش های مختلف باشیم.
دکتر شیرانی خاطرنشان کرد: امسال جشنواره قرآنی هدهد وزارت بهداشت در 55 رشته متنوع برگزار می شود و این تعدد رشته، زمینه و شرایط مناسبی را برای شرکت گسترده دانشجویان، اساتید و کارکنان فراهم نموده است.
وی اضافه کرد: جامعه دانشگاهی علوم پزشکی شهرکرد با حضور پررنگ در بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت نشان می دهد برگزاری چنین مسابقاتی بستر مناسبی را جهت شناسایی، معرفی و ارتقای استعدادهای قرآنی، فرهنگی و هنری فراهم می کند.
دکتر شیرانی در پایان با بیان اینکه ثبت نام دانشگاهیان برای حضور در این جشنواره تا پایان مهرماه جاری ادامه دارد، از کلیه دانشجویان، اساتید و کارکنان دعوت کرد با مراجعه به نشانی اینترنتی https://quran.behdasht.gov.ir/ در این جشنواره معنوی شرکت نمایند.
تعداد بازدید:
227
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal