مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۷/۱۵
1400/08/29
برگزاری کارگاه آموزشی "سلامت جنسی" ویژه دانشجویان متاهل دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری

وبدا؛ کارگاه آموزشی "سلامت جنسی" ویژه دانشجویان متاهل دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.
به گزارش وبدا، حجت الاسلام و المسلمین صغیرا مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در تشریح این خبر گفت: در بیست و ششمین روز از آبان ماه 1400 کارگاه آموزشی "سلامت جنسی" ویژه دانشجویان متاهل دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در سالن ابن سینا مجتمع آموزشی رحمتیه برگزار شد.
وی افزود: در این کارگاه آموزشی یک روزه مباحثی همچون مهارت های زندگی موفق، اختلالات جنسی، احکام خانواده و سلامت جنسی برای دانشجویان متاهل ارائه گردید.
حجت الاسلام و المسلمین صغیرا اضافه کرد: تدریس مباحث این کارگاه از سوی دکتر کاوه، دکتر شریفی، دکتر صولتی و دکتر راستی برای بیش از 20 زوج دانشجوی دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.
دکتر شهرام طهماسبیان معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز در این کارگاه گفت: ازدواج و تشکیل خانواده در دوران دانشجویی از جمله موهبت های الهی است که شامل برخی از دانشجویان می شود.
وی افزود: آغاز زندگی در این دوران مزایای زیادی را به همراه دارد چرا که دانشجویان تلاش می کنند به عنوان الگوی خانواده ایرانی اسلامی بقیه دانشجویان را برای تشکیل خانواده تشویق و ترغیب کنند.
دکتر طهماسبیان در پایان خاطرنشان کرد: امید است تمامی دانشجویان در مسیر زندگی گام های بلند و موثری در جهت پیشرفت و نیل به اهداف چه در زندگی زناشویی و چه تحصیلی بردارند.
تعداد بازدید:
419
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal