مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1400/09/22
برخورد ایجابی موثر تر از برخورد سلبی برای مدیریت اپیدمی کووید 19 است

وبدا؛ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای ترغیب مردم به تزریق واکسن کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی و به طور کلی مدیریت اپیدمی کووید 19 ، برخورد ایجابی موثر تر از برخورد سلبی است.
به گزارش وبدا؛ غلامعلی حیدری در ادامه نود و هفتمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع، تعدادی از معاونین استانداری و مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی، ریاست و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن تبریک روز پرستار و تقدیر از تلاش های این قشر و همه دست اندرکاران امر مدیریت و کنترل بیماری کرونا در استان، موفقیت های استان در این زمینه را قابل تقدیر دانست.
وی با توجه به بازگشایی های اخیر، وضعیت شیوع بیماری کرونا را بسیار شکننده دانست و هرگونه عادی انگاری را خطرآفرین و عاملی برای تهدید سلامت مردم و شیوع موج های جدید کرونا برشمرد.
وی، فرهنگ سازی و اقناع سازی را از موثرترین اقدامات برای ترغیب و تشویق گروه های هدف برای تزریق واکسن کرونا دانست.
حیدری، تشدید نظارت های تیم های بازرسی از مدارس، استفاده از ظرفیت تریبون های نماز جمعه و پایگاه های بسیج محلات برای آموزش و اطلاع رسانی را از دیگر اقدامات موثر در کاهش موارد ابتلا، بستری و فوتی های ناشی از این بیماری برشمرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به جایگاه آموزش در مدارس، بهره مندی از ظرفیت مربی های بهداشت مدارس و آموزش یک نفر رابط از سوی هر مدرسه برای نظارت و پیگیری رعایت پروتکل های بهداشتی در بین دانش آموزان را مطرح نمود.
رعایت پروتکل های بهداشتی در گلزار شهدا و آرامستان ها از سوی شهرداری ها، مدیریت هوشمند در ادارات، پیگیری مصوبات ستاد در قرارگاه عملیاتی از دیگر مباحث مرد تاکید استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه نود هفتمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا بود.
وی در ادامه خواهان حرکت جهادی و انقلابی دست اندرکاران حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری، برای رساندن درصد واکسیناسون کووید 19 در استان به 90 درصد و موارد بروز و فوتی ناشی از کرونا به پایین تر از میانگین کشوری شد.
گفتنی است، نود و هفتمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، با محوریت بررسی آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا، روند انجام واکسیناسیون کووید 19 و میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و وضعیت شیوع آمیکرون در جهان با حضور ریاست جمهوری و مقام عالی وزارت بهداشت، استانداران و روسای دانشکده/ دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور، استاندار و معاون سیاسی و امنیتی استانداری، ریاست و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و جمعی از مدیران استان در بیستمین روز از آذرماه 1400 از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.
تعداد بازدید:
408
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal