مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۶
1400/09/29
ضرورت استعلام رسانه ها برای اخبار مربوط به کرونا از وزارت بهداشت


وبدا؛ سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: هرگونه اطلاع رسانی در مورد کرونا باید از مسیر این وزارت‌خانه انجام شود.

به گزارش وبدا؛ مهندس محمد هاشمی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اظهار داشت: بر اساس مصوبات شورای عالی امنیت ملی و ستاد ملی مقابله با کرونا، هرگونه اطلاع رسانی در مورد کرونا باید از مسیر این وزارت‌خانه باشد و اظهارنظر افراد غیر از مسئولان معرفی شده از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت‌ بهداشت به ویژه در مورد سویه های جدید کرونا از جمله اُمیکرون، مورد تایید نیست.

او ضمن تقدیر از همراهی و تعامل نزدیک رسانه ها در طول 22 ماه گذشته با وزارت بهداشت و مدافعان سلامت، اضافه‌ کرد: توصیه می‌شود که رسانه ها، اطلاعات و اخبار مورد تایید در مورد کرونا را از مسیر وزارت بهداشت پیگیری کرده و قبل از تولید و انتشار اخبار، از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه، استعلام کنند.

مهندس هاشمی ادامه داد: وزارت بهداشت از مردم به دلیل مشارکت گسترده در فرایند واکسیناسیون کرونا تقدیر و بر لزوم تزریق واکسن برای افراد واکسینه نشده، دریافت نوبت سوم واکسن و همچنین تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی، تاکید می کند.

انتهای پیام/ع
تعداد بازدید:
277
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal