مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۰
1400/10/21
اولین کارگاه اجرایی HSE دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد

وبدا؛ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری اولین کارگاه اجرایی HSE در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مهربان صادقی با اعلام این خبر در خصوص تببین اهداف و چشم انداز واحد HSE دانشگاه به جایگاه و اهمیت بسیار بالای این حوزه در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اشاره کرد و افزود: تاسیس و راه اندازی واحد HSE در دانشگاه نقش کلیدی در راستای حفاظت از نیروی کار به عنوان محور اصلی توسعه پایدار در برابر حوادث و بیماری های شغلی، افزایش انگیزه کاری و صیانت از محیط زیست و همچنین حفظ منابع مادی ،تجهیزات و سرمایه سازمان ایفا خواهد کرد.
به گفته وی، در این کارگاه، دکتر سعید یزدانی راد عضو هیات علمی دانشکده بهداشت و مسئول امور هماهنگی HSE پردیس رحمتیه در خصوص استقرار سیستم مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست توضیحات لازم را ارائه نمود.
به گفته وی در ادامه، یاسر جلیل پور سرپرست دفتر HSE دانشگاه گزارش عملکرد 6 ماهه دفتر HSE دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را خدمت حاضرین ارائه نمود.
دکتر صادقی گفت: در پایان جلسه در خصوص مصوبات بین حاضرین تبادل نظر شد و مقرر گردید، مصوبات کارگروه در جلسه شورای HSE دانشگاه مطرح شود.
تعداد بازدید:
199
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal